Kategori Medborgardialog

Energirundan är inte en blogg

Höstens evenemang Energirundan den 16/10 skulle bli Knivsta kommuns steg in i de sociala mediernas värld var det tänkt. Jag var själv med och lyssnade på det öppna kommunstyrelsemötet då satsningen presenterades och tyckte att det lät lovande. I samband…